Przetarg 3/2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy

Wyposażenie dwóch pracowni branży turystycznej w ramach projektu „Branżowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie - remont i doposażenie bazy edukacyjnej szkoły”.

Numer ogłoszenia: 75695 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Powiat Augustowski, ul. 3-go Maja 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 96 50, faks 87 643 96 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.augustowski.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Wyposażenie dwóch pracowni branży turystycznej w ramach projektu „Branżowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie - remont i doposażenie bazy edukacyjnej szkoły”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą, montażem (w wypadku wyposażenia stałego), pierwszym uruchomieniem oraz instruktarzem w zakresie obsługi i użytkowania wyposażenia dwóch pracowni branży turystycznej w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie w ramach projektu „Branżowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie - remont i doposażenie bazy edukacyjnej szkoły”. Szczegółowy wykaz wyposażenia wraz z wymaganą charakterystyką i ilościami zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 32.32.00.00-2, 32.33.00.00-5, 32.34.00.00-8, 38.65.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 32.32.46.00-6, 48.90.00.00-7, 39.16.00.00-1, 22.11.00.00-4, 38.11.11.00-7, 38.65.10.00-3, 35.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 20.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium:W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez oferenta wg zał. nr 3 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez oferenta wg zał. nr 3 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez oferenta wg zał. nr 3 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: Nie dotyczy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz cenowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ, - Formularz specyfikacji asortymentu - wg załącznika nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektronicznanie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia wydarzeń lub okoliczności niezależnych od stron umowy b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.augustowski.home.pl, http://zstgip-augustow.pbip.pl 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych w Augustowie, 16 - 300 Augustów, ul. Tytoniowa 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:22.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych w Augustowie, 16 - 300 Augustów, ul. Tytoniowa 6, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr UDA-RPPD.06.01.00-20-041/10-00 Temat priorytetu: Infrastruktura systemu oświaty, Oś priorytetowa: 6. Rozwój Infrastruktury Społecznej, Działanie: 6.1 Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Wyposażenie pracowni językowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szczegółowy wykaz wyposażenia wraz z wymaganą charakterystyką i ilościami zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.34.00.00-8, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4, 48.90.00.00-7, 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 20.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Wyposażenie pracowni kształcenia menadżerów turystyki aktywnej i instruktorów sportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szczegółowy wykaz wyposażenia wraz z wymaganą charakterystyką i ilościami zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 32.32.00.00-2, 32.32.46.00-6, 32.32.20.00-6, 32.33.00.00-5, 32.34.00.00-8, 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 38.65.21.20-7, 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4, 48.90.00.00-7, 22.11.00.00-4, 38.11.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 20.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Udostępniający: Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Daniłowicz

Data wytworzenia: 2011-03-08

Wprowadzający: Maciej Oleksy

Data modyfikacji: 2018-01-26

Opublikował: Maciej Oleksy

Data publikacji: 2018-01-26